Asiakaspalvelija työssä

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos kuitenkin käy niin, että ongelma ei ratkea, otathan yhteyttä suoraan meihin.

Usein kysytyt kysymykset >

Oomin logo

Sähkösopimukset, sähkölaskut (sähkönmyynti), Oomi

Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt 1.4.2020 alkaen Oomiin, jatkossa sähkösopimuksiin ja sähkölaskuun liittyvissä asioissa palvelee Oomin asiakaspalvelu.

Oomin yhteystiedot

www.oomi.fi

 

Oomin puhelinnumerot

Oomin asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskun sisältöön liittyvissä asiat
09 2522 1122 tai 09 2522 1177

ma-pe klo 8-18

Oomin laskun maksamiseen liittyvät asiat
09 2315 0466
ma-pe klo 8-20 ja la klo 10-15

Oomi Yritysasiakaspalvelu
09 2522 1133
ma-pe klo 8-16

Oomin kaikki yhteystiedot ja aukioloajat >

Sähköverkon asiakaspalvelu,
Pori Energia Sähköverkot Oy

 

puh. 02 621 2050

asiakaspalvelu@porienergia.fi 

Ma-pe klo 8.00-18.00

 

Sähköinen yhteydenottolomake >

 

Huom. Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt 1.4.2020 Oomiin.

Kaukolämmön asiakaspalvelu, Pori Energia

 

puh. 02 621 2085

asiakaspalvelu@porienergia.fi

Ma-pe klo 8.00-18.00

 

Sähköinen yhteydenottolomake >

 

Perintä

Perinnän yhteystiedot Ropo Capital

Maksuvalvonta: 09 2315 0433

Sähköposti: porienergia@ropocapital.fi

Ma - pe klo 8 - 20 ja la klo 10 - 15

www.ropo-online.fi

Vaihde

Etkö löytänyt tarvitsemaasi yhteystietoa verkkosivuiltamme? Vaihteemme auttaa sinua löytämään oikean yhteystiedon.

ma-to klo 8.-11.00 ja klo 12-16.00, sekä 

pe klo 8.-11.00 ja klo 12.-15.00

puh. 02 621 2233

Chat-palvelu

Verkkosivuillamme arkisin klo 8.00-22.00.

Chat-palvelussa voimme auttaa mm. seuraavissa asioissa:

  • Antaa lisätietoa tuotteistamme
  • Voimme auttaa sinua löytämään tietoa ja oikeita kontaktihenkilöitä verkkosivuiltamme. 
Puhelujen hinnat Pori Energian palvelunumeroihin

Pori Energian palvelunumeroihin soitetut puhelut ovat lisämaksuttomia. Puheluista ja jonotuksesta peritään vain soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksu.

 

Puhelujen tallentaminen

Tallennamme puhelut asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi, kuulet tallennuksesta kertovan viestin ennen puhelun yhdistymistä asiakaspalvelijallemme.

 

Häiriöinfo
kaukolämpö

 

02 621 2371

 

Kaukolämmön
keskeytyskartta >

 

 

 

WATTIVAHTI -palvelu

Palvelun sisältö:

  • Sähkön kulutustiedot käyttöpaikoilta, joihin sinulla on verkkopalvelusopimus (sähkön siirtosopimus).
  • Sähkön tuottotiedot (esim. aurinkopaneelien tuotto)
  • Häiriöviestipalvelun tilaus & hallinta. Häiriöviestipalvelu ilmoittaa tekstiviestillä tai sähköpostitse sähkökatkoista käyttöpaikoillasi (esim. koti, kesämökki jne.)
  • Verkkopalvelusopimuksen ja liittymissopimuksen tiedot. Sopimuksia voi myös katsella pdf-muotoisena (toiminto: Lataa PDF-sopimus)
  • Yhteystietojen ylläpito
  • Yhteydenottopyynnön lähettäminen

Siirry WattiVahtiin >

kaukoline –sähköinen asiointipalvelu

Palvelussamme voit tarkkailla lämmönkulutustasi, muuttaa yhteystietojasi sekä selailla laskutietojasi.

 

KaukoLine >