SÄHKÖINEN ASIOINTI

WATTIVAHTI -palvelu

Palvelun sisältö:

  • Sähkön kulutustiedot
  • Häiriöviestipalvelun tilaus & hallinta (ilmoitus tekstiviestillä tai sähköpostiin, kun kodissa/kesämökillä/jne. on sähkökatko)
  • Pientuotannon (esim. aurinkopaneelit) tuottotiedot
  • Sähkönsiirtosopimuksen tietojen tarkastelu
  • Yhteystietojen ylläpito
  • Yhteydenottopyynnön lähettäminen 

 

Siirry WattiVahtiin >

kaukoline –sähköinen asiointipalvelu

Palvelussamme voit tarkkailla lämmönkulutustasi, muuttaa yhteystietojasi sekä selailla laskutietojasi.

 

KaukoLine >

Häiriöinfo
kaukolämpö

 

02 621 2371

 

Kaukolämmön
keskeytyskartta >

 

 

 

Yhteydenottolomake

Ota yhteydenottolomakkeella yhteyttä Pori Energian ja Pori Energia Sähköverkkojen asiakaspalveluun. Käsittelemme kaikki saamamme yhteydenotot ja palautteet. Kiitos sinulle jo etukäteen!

 

Yhteydenottolomakkeelle >

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos kuitenkin käy niin, että ongelma ei ratkea, otathan yhteyttä suoraan meihin.

Usein kysytyt kysymykset >

PORI ENERGIA ONLINE
- PALVELU on SULJETTU 

Pori Energia Online palvelu poistui käytöstä 19.4.2020, palvelussa pystyi tarkastemaan omia sähkölaskuja.

Jatkossa sähkölaskuja voi tarkastella Oomin sähköisessä palvelussa  https://online.oomi.fi/ >