Klikkaa tästä tekemään Oomin sivuille sähkösopimus

Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt Oomiin

  • Oomi on Pori Energian ja neljän muun energiayhtiön perustama uusi valtakunnallinen sähkönmyyntiyhtiö, jonka tavoitteena on pitää palvelut korkealla tasolla, kilpailukykyisin hinnoin.
  • Oomi aloitti toimintansa 1.4.2020
  • Oomilla on Porissa asiakaspalvelupiste, jossa palvelevat samat tutut Pori Energian asiakaspalvelun ja laskutuksen henkilöt.
  • Sopimukset, hinnat ja ehdot pysyvät ennallaan, eli asiakkaan ei tarvitse tehdä sen suhteen mitään muutoksia.
  • Pori Energia -konserni jatkaa normaalisti toimintaansa. Pori Energian palveluita ja tuotteita ovat jatkossakin mm. kaukolämpö ja -jäähdytys, urakointi, tuulivoimapalvelut sekä tytäryhtiön kautta sähkönsiirto.
  • Mikäli olet tähänkin mennessä saanut Pori Energialta yhden laskun, saat jatkossakin vain yhden sähkölaskun (myynti + siirto).

 

Tee sähkösopimus tästä

Pori Energia Online palvelu on poistunut käytöstä, 
Oomin online-palvelu löytyy osoitteesta: https://online.oomi.fi/

 

Oomin yhteystiedot

www.oomi.fi

asiakaspalvelu@oomi.fi

Oomin puhelinnumerot

Oomin asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskun sisältöön liittyvissä asiat
09 2522 1122
ma-pe klo 8-18

Oomin laskun maksamiseen liittyvät asiat
09 2315 0466
ma-pe klo 8-20 ja la klo 10-15

Oomi Yritysasiakaspalvelu
09 2522 1133
ma-pe klo 8-16

 

Oomi kokemuksia

Lue Oomin asiakkaiden kokemuksia täältä >

 

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

1) Saanko edelleenkin vain yhden sähkölaskun?

Kyllä, mikäli olet tähänkin mennessä saanut, eli laskun, joka sisältää sähkönmyynnin ja -siirron veloituksen. Tämä koskee siis sähkönmyynnin asiakkaita, joiden käyttöpaikka sijaitsee Pori Energia Sähköverkot Oy:n verkkoalueella.

2) Enkö voi enää tukea paikallista yritystä?

Kyllä voit, sillä Pori Energia omistaa osuuden Oomista, joten sen menestys on hyödyksi Pori Energialle ja sitä kautta porilaisille. Oomilla on Porissa asiakaspalvelupiste, jossa palvelevat samat tutut Pori Energian asiakaspalvelun ja laskutuksen henkilöt. Oomin asiakaspalvelu jatkaa Pori Energian tiloissa (Radanvarsi 2, Pori).

3) Nousevatko hinnat muutoksen myötä?

Sähkön myyntisopimuksesi säilyy ennallaan entisin hinnoin Oomissa. Oomin tavoitteena on pitää hinnat erittäin kilpailukykyisinä. 

4) Vaikuttaako muutos nykyiseen sähkösopimukseeni?

Sähkönmyyntisopimuksesi säilyy ennallaan entisin ehdoin Oomissa. Muutos ei vaadi sinulta toimenpiteitä. Mikäli olet tehnyt määräaikaisen sopimuksen, jatkuu se ennallaan määräajan loppuun saakka. Mahdollisista muutoksista ilmoitamme, kuten tälläkin hetkellä, 30 päivää ennen muutoksen voimaantuloa.

5) Mitä tapahtuu Pori Energialta ostamani aurinkosähköjärjestelmän takuulle?

Mikäli ostanut aurinkosähköjärjestelmän Pori Energialta siirtyvät takuut ja luottosopimukset Oomiille. Nämä eivät vaadi asiakkaan toimenpiteitä.

Oomin aurinkoenergiaratkaisut kotitalouksille >

Oomin aurinkoenergiaratkaisut yrityksille >

6) Mitä hyötyä tästä kaikesta on?

Asiakkaana saat parempaa palvelua kilpailukykyisimmin hinnoin. Iso ja valtakunnallinen sähkönmyyntiyhtiö pystyy paremmin reagoimaan muuttuvaan ja kasvavaan kilpailuun sähkönmyyntimarkkinoilla. 

7) Mitkä yritykset ovat perustaneet Oomin?

Pori Energia Oy, Lahti Energia Oy, Oulun Seudun Sähkö, Oulun Sähkönmyynti Oy ja sen osakkaat ja Vantaan Energia Oy.

8) Missä voin jatkossa tarkastella sähkölaskujani?

Pori Energia Online palvelu poistui käytöstä 19.4.2020, palvelussa pystyi tarkastemaan omia sähkölaskuja. Jatkossa sähkölaskuja voi tarkastella Oomin sähköisessä palvelussa: https://online.oomi.fi/ 

9) Missä voin seurata sähkönkulutusta? 

Pori Energia Sähköverkot Oy:n alueella sijaitsevien kiinteistöjen sähkönkulutustiedot on tarkasteltavissa www.wattivahti.fi -palvelussa. Palvelu uudistui kesällä 2020 ja sen jälkeen palvelun käyttäminen vaatii uudelleen rekisteröitymisen.

Lisätietoja WattiVahtiin rekisteröitymisestä >