Pääsiäisen 2022 asiakaspalvelun aukioloajat
Usein kysytyt kysymykset
Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos kuitenkin käy niin, että ongelma ei ratkea, otathan yhteyttä suoraan meihin.
Sähkösopimukset, sähkölaskut (sähkönmyynti), Oomi
Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt 1.4.2020 alkaen Oomiin, jatkossa sähkösopimuksiin ja sähkölaskuun liittyvissä asioissa palvelee Oomin asiakaspalvelu.
Oomin yhteystiedot
Oomin puhelinnumerot
Oomin asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskun sisältöön liittyvissä asiat
09 2522 1122 tai 09 2522 1177
ma-pe klo 8-18
Oomin laskun maksamiseen liittyvät asiat
09 2315 0466
ma-pe klo 8-20 ja la klo 10-15
Oomi Yritysasiakaspalvelu
09 2522 1133
ma-pe klo 8-16
Sähköverkon asiakaspalvelu,
Pori Energia Sähköverkot Oy
puh. 02 621 2050
asiakaspalvelu@porienergia.fi
Ma-pe klo 8.00-18.00
Sähköinen yhteydenottolomake >
Huom. Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt 1.4.2020 Oomiin.
Kaukolämmön asiakaspalvelu, Pori Energia
puh. 02 621 2085
asiakaspalvelu@porienergia.fi
Ma-pe klo 8.00-18.00
Sähköinen yhteydenottolomake >
Perintä
Perinnän yhteystiedot Ropo Capital
Maksuvalvonta: 09 2315 0433
Sähköposti: porienergia@ropocapital.fi
Ma - pe klo 8 - 20 ja la klo 10 - 15
Vaihde
Etkö löytänyt tarvitsemaasi yhteystietoa verkkosivuiltamme? Vaihteemme auttaa sinua löytämään oikean yhteystiedon.
ma-to klo 8.-11.00 ja klo 12-16.00, sekä
pe klo 8.-11.00 ja klo 12.-15.00
puh. 02 621 2233
Chat-palvelu
Verkkosivuillamme arkisin klo 8.00-22.00.
Chat-palvelussa voimme auttaa mm. seuraavissa asioissa:
- Antaa lisätietoa tuotteistamme
- Voimme auttaa sinua löytämään tietoa ja oikeita kontaktihenkilöitä verkkosivuiltamme.
Puhelujen hinnat Pori Energian palvelunumeroihin
Pori Energian palvelunumeroihin soitetut puhelut ovat lisämaksuttomia. Puheluista ja jonotuksesta peritään vain soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksu.
Puhelujen tallentaminen
Tallennamme puhelut asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi, kuulet tallennuksesta kertovan viestin ennen puhelun yhdistymistä asiakaspalvelijallemme.
WATTIVAHTI -palvelu
Palvelun sisältö:
- Sähkön kulutustiedot käyttöpaikoilta, joihin sinulla on verkkopalvelusopimus (sähkön siirtosopimus).
- Sähkön tuottotiedot (esim. aurinkopaneelien tuotto)
- Häiriöviestipalvelun tilaus & hallinta. Häiriöviestipalvelu ilmoittaa tekstiviestillä tai sähköpostitse sähkökatkoista käyttöpaikoillasi (esim. koti, kesämökki jne.)
- Verkkopalvelusopimuksen ja liittymissopimuksen tiedot. Sopimuksia voi myös katsella pdf-muotoisena (toiminto: Lataa PDF-sopimus)
- Yhteystietojen ylläpito
- Yhteydenottopyynnön lähettäminen
kaukoline –sähköinen asiointipalvelu
Palvelussamme voit tarkkailla lämmönkulutustasi, muuttaa yhteystietojasi sekä selailla laskutietojasi.