Pori Energia Sähköverkot luopuu OmaPosti -palvelun käytöstä toukokuun 2022 aikana

Pori Energia Sähköverkot luopuu Postin OmaPosti -palvelun käytöstä toukokuun 2022 loppuun mennessä. OmaPosti-palvelussa voi vastaanottaa haluamiltaan lähettäjiltä kirjeitä ja laskuja paperikirjeiden ja -laskujen lisäksi sähköisessä muodossa. Mikäli asiakas ei tee mitään toimenpiteitä, saa asiakas laskut ja kirjeet Postin kautta vain paperisena emmekä toimita niitä enää OmaPostiin.

Suosittelemme asiakkaillemme sähköiseen e-laskutukseen siirtymistä paperilaskujen sijasta - e-laskusopimus tehdään omassa verkkopankissa

E-lasku on kätevä tapa vastaanottaa ja käsitellä lasku. E-laskusopimuksen voit tehdä omassa verkkopankissasi, jonka jälkeen paperinen sähkölasku on historiaa, ja jatkossa sähkölasku ilmestyy verkkopankkiin digitaalisena.

Haluammekin kannustaa asiakkaitamme vaihtamaan perinteisen paperilaskun vaivattomaan e-laskuun. E-lasku on turvallinen ja nopea tapa saada ja maksaa laskut sekä ennen kaikkea ympäristölle ystävällinen. Sähköinen lasku eroaa paperilaskusta vain toimitustavan puolesta.

E-laskusopimuksen tekemistä varten tarvitset vain laskutussopimusnumeron, jonka löydät laskultasi. Laskun muuttaminen e-laskuksi onnistuu omassa verkkopankissasi, josta löydät selkeät toimintaohjeet.

Asiakas voi myös automatisoida laskun maksun asettamalla laskuttajakohtaisen euromääräisen rajan maksulle. Näin laskun maksu on nopeaa ja vaivatonta.

PESV asiakaspalvelumme antaa lisätietoja laskutuksesta sekä erilaisista laskutustavoista, löydät yhteystiedot alta tai sivulta porienergia.fi/asiakaspalvelu

Julkaistu 5.5.2022

Sähköverkon asiakaspalvelu,

Pori Energia Sähköverkot Oy

 

02 621 2050

asiakaspalvelu@porienergia.fi 

 

Ma-to klo 8-16
Pe klo 9-16

Sähköinen yhteydenottolomake