Juhannuksen aukioloajat asiakaspalvelussamme
Sähköverkon asiakaspalvelu,
Pori Energia Sähköverkot Oy
02 621 2050
Ma-to klo 8-16
Pe klo 9-16
Kaukolämmön asiakaspalvelu,
Pori Energia Oy
02 621 2085
Ma-to klo 8-16
Pe klo 9-16
Maksunvalvonta
Maksuvalvonnan yhteystiedot Ropo
Parhaiten saat hoidettua asiasi MyRopon kautta: Kirjaudu MyRopo-palveluun | MyRopo
MyRopossa voit hoitaa laskuihin ja myöhästyneisiin maksuihin liittyviä asioita helposti ja turvallisesti sähköisen tunnistautumisen avulla.
Pori Energia Oy - LÄMPÖ MAKSUMUISTUTUS
puhelin: 09 2315 0465
sähköposti: porienergia@ropo.com
Pori Energia Sähköverkot Oy
puhelin: 09 2315 0465
sähköposti: pesv@ropo.com
Palvelemme kuluttaja-asiakkaita maksuneuvonnassa ma–pe klo 8–20 ja maksuvalvonnassa 8–18.
Chat-palvelu
Chat palvelee verkkosivuillamme 24h joka päivä.
Chat-palvelussa voimme auttaa mm. seuraavissa asioissa:
- Antaa lisätietoa tuotteistamme ja palveluistamme
- Autamme sinua löytämään tietoa ja oikeita kontaktihenkilöitä verkkosivuiltamme
Puhelujen hinnat Pori Energian palvelunumeroihin
Pori Energian palvelunumeroihin soitetut puhelut ovat lisämaksuttomia. Puheluista ja jonotuksesta peritään vain soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksu.
Puhelujen tallentaminen
Tallennamme puhelut asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi, kuulet tallennuksesta kertovan viestin ennen puhelun yhdistymistä asiakaspalvelijallemme.
Oomi Energia (Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt Oomiin 1.4.2020)
Sähkösopimukset, aurinkopaneelit ja sähköautojen latauspisteet Oomilta!
Usein kysytyt kysymykset
Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos et löydä vastausta ongelmaasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
WATTIVAHTI -palvelu
Palvelun sisältö:
- Sähkön kulutustiedot käyttöpaikoilta, joihin sinulla on verkkopalvelusopimus (sähkön siirtosopimus).
- Pientuotanto. Yli oman tarpeen tuotettu sähkö eli ns. ylijäämäsähkö. Sähköä ei ole käytetty käyttöpaikalla, vaan se on syötetty jakeluverkkoon.
- Häiriöviestipalvelun tilaus ja hallinta. Häiriöviestipalvelu ilmoittaa tekstiviestillä tai sähköpostitse yli 5 minuuttia kestävistä sähkökatkoista käyttöpaikoillasi.
- Verkkopalvelusopimuksen ja liittymissopimuksen tiedot
- Yhteystietojen ylläpito
- Yhteydenottopyynnön lähettäminen
kaukoline –sähköinen asiointipalvelu
Palvelussamme voit tarkkailla lämmönkulutustasi, muuttaa yhteystietojasi sekä selailla laskutietojasi.