Juhannuksen aukioloajat asiakaspalvelussamme

Sähköverkon asiakaspalvelu,

Pori Energia Sähköverkot Oy

 

02 621 2050

asiakaspalvelu@porienergia.fi 

 

Ma-to klo 8-16
Pe klo 9-16

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Kaukolämmön asiakaspalvelu,

Pori Energia Oy

 

02 621 2085

asiakaspalvelu@porienergia.fi

 

Ma-to klo 8-16
Pe klo 9-16

 

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Maksunvalvonta

Maksuvalvonnan yhteystiedot Ropo

Parhaiten saat hoidettua asiasi MyRopon kautta: Kirjaudu MyRopo-palveluun | MyRopo

 

MyRopossa voit hoitaa laskuihin ja myöhästyneisiin maksuihin liittyviä asioita helposti ja turvallisesti sähköisen tunnistautumisen avulla.

Pori Energia Oy - LÄMPÖ MAKSUMUISTUTUS

puhelin: 09 2315 0465

sähköposti: porienergia@ropo.com

 

Pori Energia Sähköverkot Oy

puhelin: 09 2315 0465

sähköposti: pesv@ropo.com

 

Palvelemme kuluttaja-asiakkaita maksuneuvonnassa ma–pe klo 8–20 ja maksuvalvonnassa 8–18. 

 

Ropo Online

 

Chat-palvelu

Chat palvelee verkkosivuillamme 24h joka päivä.

 

Chat-palvelussa voimme auttaa mm. seuraavissa asioissa:

  • Antaa lisätietoa tuotteistamme ja palveluistamme
  • Autamme sinua löytämään tietoa ja oikeita kontaktihenkilöitä verkkosivuiltamme

 

Puhelujen hinnat Pori Energian palvelunumeroihin

Pori Energian palvelunumeroihin soitetut puhelut ovat lisämaksuttomia. Puheluista ja jonotuksesta peritään vain soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksu.

 

Puhelujen tallentaminen

Tallennamme puhelut asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi, kuulet tallennuksesta kertovan viestin ennen puhelun yhdistymistä asiakaspalvelijallemme.

 

Oomi Energia (Pori Energian sähkönmyynti on siirtynyt Oomiin 1.4.2020)

Sähkösopimukset, aurinkopaneelit ja sähköautojen latauspisteet Oomilta!

 

Oomin yhteystiedot

Tee sähkösopimus

HÄIRIÖINFO
SÄHKÖ

02 633 1161

Häiriökartta

 

Häiriöviestipalvelu

 

Lisätietoa sähkönjakelusta

 

 

Häiriöinfo
kaukolämpö

02 621 2371

Kaukolämmön keskeytyskartta

 

 

 

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos et löydä vastausta ongelmaasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Lue lisää

WATTIVAHTI -palvelu

Palvelun sisältö:

  • Sähkön kulutustiedot käyttöpaikoilta, joihin sinulla on verkkopalvelusopimus (sähkön siirtosopimus).
  • Pientuotanto. Yli oman tarpeen tuotettu sähkö eli ns. ylijäämäsähkö. Sähköä ei ole käytetty käyttöpaikalla, vaan se on syötetty jakeluverkkoon.
  • Häiriöviestipalvelun tilaus ja hallinta. Häiriöviestipalvelu ilmoittaa tekstiviestillä tai sähköpostitse yli 5 minuuttia kestävistä sähkökatkoista käyttöpaikoillasi.
  • Verkkopalvelusopimuksen ja liittymissopimuksen tiedot
  • Yhteystietojen ylläpito
  • Yhteydenottopyynnön lähettäminen

 

WattiVahti

kaukoline –sähköinen asiointipalvelu

Palvelussamme voit tarkkailla lämmönkulutustasi, muuttaa yhteystietojasi sekä selailla laskutietojasi.

 

KaukoLine